RSS

tavaly dec. poszt

írta: Sailor Zsu ; 2017.06.07. 14:53

vagyok gepen is de atjottem telora... csak h ne kelljen kattingatnom biztonsagi okokbol...
szoval nemtom emlitettem e h van egy pesti csaj akivel ricsi sokat beszelget
nemreg talalkoztak is bar azt se nagyon kototte az orromra h oda is megy... szoval nem nagyon reklamozza
a lenyeg h eszrevettem h eloszor csak bizonyos reszleteket torolt az uzijebol, de konkretam kb ket hete mindig mindent kitorol epp csak az aznapi v felnapi beszelgetest latom
a mai is ilyen...
tuti h akk is beszeltek mikor itthon volt egyedul most meg kerdezte is a csaj h meg egyedul van e mire mondta Ricsi h mar nem es h nem tudja mikor fogja tudni felhivni
ocsemmel is beszelt ricsi ugye mielott lejottek valba es irta neki h sok meselnivaloja van neki...
ocsem aszonta szolna ha a ricsi megcsalna de sztem nem szolna.... viszont ricsinek tuti mondta h gyanakszom
na ma ejjel azt almodtam h olvastam amit a csajnak irt es irt benne egy olyasmit h "az az egy het amiota egyutt vagyunk"... valami olyasmi volt a mondat h tobbet er meg h megeri erte felaldozni a baratsagot mert milyen jo azota h egy hete osszejottek meg mindent igy gyurj egybe... reggel mikor felkeltem meg tudtam mi vlt a mondat de Fisterrel is almodtam es az fontosabb volt xD
a masik meg ugye fister, akivel nem beszelunk mert en csak a "lila kurva" vagyok a szemeben meg nagyon felvitte az isten a dolgat aztan asziszi ami az emelt orra alatt van az csak szanalmas lehet... nocomment. viszont nagyon hianyzik. almomban atjott hozzam mar nemtom milyen apropobol de leultunk beszelgetni es mar nemtom pontosan mikrol beszeltunk de hatraturte a hajam es mondta h na annakidejen is pont ez volt a baja velem h bizonytalan vagyok. ez annyiban igaz h amikor lehetosegem lett volna osszejonni vele akk gyavasagbol nem hagytam ott az akkori pasimat de folyamatosan ingaztam kettejuk kozott... aztan kesobb is ketelkedtem abban h jo dontes lenne e vele lenni igy megint kikosaraztam. aztan sztem igazabol ezert haragszik ram azota is.... viszont almomban is ereztem a lenezest de csak mint az erettebb a gyerekre v nemtom szoval nem utalatot csak szanalmat kozvetitett. mindig mondta h ne a multban eljek (ergo lepjek tul rajta) de sosem ment igazan....
szólj hozzá :

A bejegyzés trackback címe:

https://dilis.blog.hu/api/trackback/id/tr5812003872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

Haverok

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni...

3. oszlop

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni

süti beállítások módosítása