RSS

a hét utolsó napján..

írta: Sailor Zsu ; 2011.01.22. 05:42

 

A mai éjszakás müszakom.. hááát.. elfogadhatatlanul, értelmetlenül, elnézhetetlenül, kegyetlenül, rémisztően, szánalmasan, szarkasztikusan, felfoghatatlanul, élvezhetetlenül, veszettül SZAR volt... bitang pusztulatosan fostos, de nem kegyetlenül ergya...

na eggyel jobb? kettővel jobb?...

holnap fel kell hivnom a nőt az albérlet végett.. kiváncsi vagyok egy szobára mekkora csillagos eget szab határnak. itt a meloba se tudtam gép elé ülni ugyh igy fél 6 tájban mikor már az öltözöben kéne lennem régen és készülni a hazautamra...
remélem hazavisznek kocsival... nincs sok kedvem buszozni. ma megint alkottam, hülyültem, sikálgattam... leezüstöztettem a gyürümet is. talán egy piciit szebb lett. de legalább csiszolgathattam:) Zoltán kedves talált egy figyelemreméltó honlapot, ahol tovább bütykölgethetem a blogomat, és remélhetőleg mostmár valami formát is fogok tudni adni neki. szal holnap napközben feeeelkeeeek, lezuhanyozok, főzök valami ehetőt.. (tésztát:S) aztán gépezek és fekszek.. fekszek és gépezek.. nagy program mi?.. nah mindegy. apukám se keresett egy ideje, azt se tom mi van vele. biztos nagyon lefoglalja az asszony...  :/ már rá sem ér bejönni vásárolni nekem. bár szilveszter óta nem beszéltünk normálisan szal joformán azt se tom mi van vele. öcsém viszont bejött ma hozzám. :) örültem a hülye fejének:) Csabi is volt fent.....
remélem hamarosan jol alakulnak a dolgaim, macskám most épp házonkivül ugyh legalább aludni lehet:D nah megyek öltözni mert sose megyek haza:)

 

 

 

üdv bloggerek!

Zsu

2 hozzászólás :

A bejegyzés trackback címe:

https://dilis.blog.hu/api/trackback/id/tr672604225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pacs63 2011.01.24. 11:39:29

Szóval úgy gondolod, hogy az a kis támogatás pénzben és vásárlásban az semmi. Másoktól többet kaptál. Hát ennyire futotta. Azért a szilvesztert nem éhezve, egy korty ital nélkül vészeltétek át.Igen, nem beszéltünk azóta, mert nagyon megbántottál. Soha nem tudod befogni a szádat és alkalmazkodni a körülötted lévőkhöz. Felkelsz délben és elkezdesz kritizálgatni és tüsténkedni, ahelyett, hogy megkérdezted volna, mit kell segíteni... lett volna mit. Persze nem délben kelve, mikor mindenki más már reggel talpon volt, hogy jó bulit rittyentsen. Az persze elgondolkodtató, hogy ennyien lemondták. Lehet, hogy mégis benned van a hiba? És lehetett volna ez egy jó szilveszter... de nem az lett. Nekem legalábbis nagyon rosszul esett.Szóval nem beszéltünk... nem is kerestél...

Sailor Zsu 2011.01.24. 18:54:18

ha nem megyek haza szilveszterre akk is lett volna rá pénzem, és igen nem én fogok alkalmazkodni másokhoz ha Otthon vagyok, alkalmazkodjanak a Vendégek hozzám! én megszerveztem a programot, mindent végiggondoltam, megcsináltam amit akartam. te szoltál bele mindenbe és amikor csak a fadarabokat akartam összesöpörni akk meg lebasztál h micsinálok hát bocs, és te sértődtél meg? akkor igy jártál. a lencsefőzeléket meg a sok kaját amit csináltál lehetett is kidobni mert senkinek nem kellett. és persze h megint igazam volt? naná... az meg h bennem van a hiba? lehet a szüleimre hasonlitok...

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

Haverok

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni...

3. oszlop

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni

süti beállítások módosítása