RSS

Második csoda :)

írta: Sailor Zsu ; 2014.08.26. 15:33

10338238_920080914685442_4320366795225779907_n_1409061387.jpg_960x540

Micsoda csoda. 

És én ezt nem akartam. Nem kértem, mégis jött. Nem cserélném el semmiért. :) nehéz szülés volt, kezdjük az elején, oké? :D

Szoval az ugy nézett ki, h kibujik hamarabb. mondjuk ugy 25 hetesen. vagy 27... aztán 32... jéé rossz a méhlepény. dejó. járjunk rendszeres kontrollra. na hát itt mik vannak, kisebb a has. nem, nem, a feje normális, csak a hasa. jó hát vékony gyerek kit érdekel. haha, kevés a magzatviz :) najó ne ijedjünk meg csak kicsivel kevesebb. nem vészes. hmm 35. hét, visszajött. hogyhogy vissza? hát most jó. olyan 600-1000 ml a normális, most van kb 800. jó lesz az. na akkor viszont heti 2 nst meg flowmetria.. 38. hét, hétfő: kicsi ez a gyerek. csak 2322 gr. de a méhszáj meg zárt, C=2100. előző mennyi volt? -2660. akkor nem baj, ez a gyerek is kicsi lesz. de mit szólnék ha mit szólnék... programcsászár? nekem jó... hát a főorvosnak nem volt jó. lehet nem volt keve dolgozni, de közölte h nem idokolja semmi, hordjam csak ki a végéig :) 38. hét péntek.: uristen ez a gyerek kisebb. és nincs magzatviz, ill van de nagyon kevés. 2100gr a gyerek. ajjaj, az nst se jó, nem mozog, és ha meg is mozdul a pulzusa lassul, és nem gyorsul.
nővérke: fel akar menni osztályra?
én: hát nemtudom. miért?
ő: mert ez itt egyenes ut oda fel :D
Flow: szar. agyi értágulat, köldökzsinórvér áramlásban ellenállás, méhlepény 3as stádium meszes gócokkal cisztikus felritkulással. C:2100. gyerek: kicsi. javaslat: császár.
menjek szülőszoba. mikor ettem utoljára? fél 10? jó akk most már se enni se inni. 
hát igy kezdődött az egész, aztán jött a "neheze"... fél 5kor hozták ki az előttem lévő kismamát, igy reggel óta korgó gyomorral, kezdődő idegességgel mentem szülni. adatok felvéve, nevek leadva. jön a nővér a szülőszobára katétert helyezni, mondom nemáá, majd bent! hát nem, mert ő most fogja... természetesen mellépisiltem 10 perc mulva :D tuti jól tette fel :D irány a mütő. itt a csipőlapát, hé hát ez itt gerincferdülés. -_- csepp csepp csepp. jó sok agyvizet kiengedett, fáj is a fejem már 3 napja :/ szoval aztán az ugy történt h nem hatott a spinális, a lábam simán mozgott, a bal oldalon nem éreztem fájdalmat, a jobbon csak hideget nem, fájdalmat eléggé. igy az első vágás ami a jobb oldalon lett, majd megőrjített, aztán a többi már csak hab volt a tortán. én végig óbégattam a mütétet, a végén már el is akartak altatni, de a drága anesztes közölte h ha akarom elaltat de mindjárt kint a gyerek. mondom jó ha mindjárt kintvan akk már kibirom erre még vagy 5 percig semmi nem történt. de szerencsére mikor kivették rögtön felsirt, és be is pisilt, Rubliczky doki örömére :D a méhem ugyan kifordult, igy szegény Orosznak nem volt ideje se megnézni a lepényemet, de nagyon szép munkát végzett, igazán büszke vagyok rá, és persze irtó hálás vagyok. Hagymássy féle csodás vadhusbol most csak egy hajszálnyi kis vonal van, nem duzzadt, nem heges (még :D). és a legjobb, nem fáj!!! végre nem fájok :) a fejem is most egy ideje egész rendben van... 

Kicsi csodacseppem pedig az uj ágyikójában alszik, nagyon jó kisgyerek, eszik-alszik, igaz a kakát mindig én kapom, de nemsokára majd apa is megtapasztalja ujra az anyatejes kakaszagot :D 

Kiss Ádám Richárd lett a neve végül, (pedig én próbáltam apát rábeszélni h legyen Kiss Richárd Bende, de nem ment bele :( ) 2490 gr-al és 50 centivel jött, 08. 22.én 17:10kor. szép. szebb mint a nővére volt :) de lehet csak azért mert még pici :D Dorka is szép volt mikor kijött, és megláttam :) de tudom h csuf kis béka volt, pont mint a fiam. de sebaj, ennél még ugyis ezerszer szebbek lesznek, hiszen mindkettő az enyém :D

nah megyek, olvasgassatok ;) puszi mindenkinek!!

1 hozzászólás :

A bejegyzés trackback címe:

https://dilis.blog.hu/api/trackback/id/tr176637545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Exrasta 2014.08.26. 18:21:18

Szóval akkor tök sima szülés volt:D
De amúgy nagyon ügyes voltál gratula;)

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

Haverok

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni...

3. oszlop

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni

süti beállítások módosítása