RSS

Lepattanó..

írta: Sailor Zsu ; 2017.06.07. 15:02

 

 

most elolvastam a nem élesitett posztomat (tavaly dec.) és hát ja. találkoztam vele pont a szülinapomon :D te uuuristen... mint a héliummal felfujt "csillagPatrik" :D egy nagy test amiből kiállnak a kezeklábak :D és még ugy dülöngél is hozzá. istenem, a mi lett volna ha eddig ért el :D nem tudom sajnálni már. talán a tullépéshez ez is kellett, de áh. nem mondom azt h "és én ezt valamikor szerettem" mert nem az akkori embert szánom, hanem azt aki most. én azért a 10 év alatt nem változtam (ennyit), ez azért messze durva. és ülök hallgatom ezt a számot, amit annó csak miatta hallgattam, amire elaludtam hetekig, hónapokig, amiről senki más nem jut eszembe azóta se, és nem tudok már mit kezdeni az emlékekkel. egyfajta megnyugvás van bennem. mint amikor először éreztem h nincs egetrengetően és mindent elsöpröen szükségem Csabira :D bár ő merőben más tészta, de Fister elengedhető :D és igaza volt XD vicces. 8 év barátság, 10 év felejtés :D áh.

 

 Lepattanó.

szólj hozzá :

A bejegyzés trackback címe:

https://dilis.blog.hu/api/trackback/id/tr3312574779

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

Haverok

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni...

3. oszlop

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni

süti beállítások módosítása