RSS

Harmadik strooofa

írta: Sailor Zsu ; 2017.02.21. 00:31

"volt egy brilleeg és egy lántyú, ugy gájolt im őt nemsziké".... :)

 

Mivel kezd bedugulni az orrom és egy kis csimota nagyon mondja a magáét, irok nektek kisregényt (csak elöbb most meghalok mert köhögnöm kell xD) szoval multhéten csüt táján kezdtem ugye köhögni ez odáig ment h szombat reggel hánytam is tőle bár semmi extra mert csak habot... Vasárnap éjjel 37,9re vettem be rubophent jol kiizzadtam magam éjjel majd mondom ugyis jövök hétfőn majd mondom a dokinak és ahogy ismerem tuti bentfog igy ami osztályra kellett cucc bepakoltam. Na 9 körül bejöttem, megvártam az nst-t mano egy felet se akart mozogni pedig előtte szanaszét rugdalt a folyoson. Közbe szépem éreztem h megy fel a lázam megint fájt a fejem a szemem égett tiszta takony voltam. Dokim mondta hivjam fel ha végeztem. Felhivtam mondta jo fog szolitani. Közbe mint kiderült elment müteni igy a főorvos hivott be de az egy taplo paraszt volt meg se akart hallgatni "holnap jöjjön főorvosi bemutatásra és eldöntik mikor legyen a mütét" mondom ez meg miről beszél mikor mi az én dokimmal megbeszéltük h 27előtt nem csinálunk semmit... mondtam neki (kb 3x kezdtem el mire egyszer meghallgatott) h van egy kis gondom mert belázasodtam éjjel és valszleg most is lázas vagyok... O hát akkor nem megyek sehova maradok. Gondoltam magamba én is igy gondoltam... Aztán h várjam meg a dokimat mert még lesz uh. Jött a dokim kb 2kor vagy már nem is tudom h uh előtt menjek át laborba megnézzük mizu a vérképemmel. Át labor ott is vártam, aztán vissza megint elment müteni mondom jo.... Nagy nehezen visszajött elkezdte az uht de már láttam h vmi nagyon nem jo mert mindent sokszor ujranézett ujramért... Közbe szépen voltak kontrakcioim amiket be is jelentettem neki... Nah itt volt a gond. Alapjáraton 160-190et vert a gyerek szive kontrakciok alatt viszont lement 60ra... Hát igy bizony tényleg nem haza megyek hanem szülőszobára.. felhivta ezt a tök főorvost az meg mondja neki nézzen méhszájat meg magzatvizet (dokim kétszer is mondta neki h dehát előzetes 2 császáros minek??) De ráhagyta... Megvizsgált kézzel de mikor a kacsát berakta nekiálltam vérezni ugyh amniot nem tudott csinálni. Fel szülőszoba átöltöztem felraktak nstre közbe szép 3perceseim lettek ugy egy orán át majd 5-6-5-4percesek. Hát fájt rendesen  visszajött ez a tök főrovos, már tök jol kezdtem lenni a vérzés is csillapodott, erre h ő is meg akar vizsgálni. hát mondanom sem kell az inkább valami barbár hentesmódszer volt mint vizsgálat, egyből visszajöttek a 3 percesek (vagy nemtom hány perces mert mig visszamentem két szobával odébb volt 2) és megint elöntött a vér... sirni tudtam volna a fájdalomtol ahogy könyékig belémmászott... aztán beelöztek a mütőbe közbe jött az anesztes na akkor borultam ki igazán... Közölte kerek perec h nem tud elaltatni mert meg vagyok fázva. Anyukámat már sirva hivtam fel mert rohadtul féltem az előzö csm miatt a gerincérzéstelenitéstől és eltökéltem h én bizony altatást akarok.... Bepánikoltam ami kitartott a mütöben is, kényszeritenem kellett magam h megnyugodjak. Lassan de biztosan hatott a spinális, aztán mikor éreztem h elkezdik behivattam páromat. Szegény megbeszéltük h fog csinálni képeket erre videot kezdett el és a dokim rászolt h hagyja abba vagy kizavarja  állitag utána bocsánatot kért de na  aztán elég sokáig szöszmötöltek rajtam, mintha be lett volna akadva a gyerek v nemtom de aztán meghallottam h felnyöszizett és a kövi huzásra kint is volt  megmutogatták nekem is ugy ahogy volt véresen mázasan majd elvitték. Kapott egy törcsit és jött vissza arcomhoz  utána apa ment vele engem meg leszedáltak igy kb a sterilizálást meg a varrást végigaludtam (hál égnek).  kifele menet megálltunk még babázni, az őrzőbe anyos kisért be kipakolt nekem majd jött apa is. 7kor vették ki Pannit 8kor hoztak az őrzöbe és fél 10kor már cicin cuppogott  na hát kb ennyi

szólj hozzá :

A bejegyzés trackback címe:

https://dilis.blog.hu/api/trackback/id/tr8712277075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

Haverok

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni...

3. oszlop

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni

süti beállítások módosítása