RSS

Dorka in Budapest

írta: Sailor Zsu ; 2015.07.15. 20:56

  • Ma is vegig aludta az ejszakat, picit jatszottunk, kozben megreggelizett, evett egy almat, most pedig megyunk mozizni. Egesz nap erre vart. ketszer akart nezni meset, nem engedtem es nem hisztizett. Ma rekord mennyisegu kajat megevett keves ido alatt, es meg a popcorn meg a hazi pazza vacsi meg hatra van :)

     

    Lehet, hogy sterilizaltatni nem fogom magam, de gyerekem sem lesz. Dorka egy furcsa turelemjatek...

    Majd elmeselek, csak vegre haza

    Erjunk

    Kutya fasza nem volt egesz nap azzal, hogy velem van, mert kapott mekis kajat, buborekfujot, minyonos jatekot, popcornt es filnet, huszor talalta ki higy pisilnie kakilnia kell, renduletlenul foglalkozram minden hulyesegevel, de kimaradt a delutani alvas. Bealudt a trolin, akkor azert hisztizett, hogy aludni akar, mondtam neki, hogy akkor le akar fekudni a fube es ott aludni? Persze nem a valasz, mondom akkor ne sirjon, mert csak otthon tud aludni, addig pedig nem tudok segiteni. Meglatott egy udvart jatekokkal, majd ket kutyat, vegul egy macskat, ettol felebredt, majd azert bogott mert nem akar aludni. Es mar is anya kell neki, mikozben ma is le anyazott engem (egy takarito is, bar persze, hogy azt hiszik, ha az en kezemet fogja)

     

  • Most vagy mar toral kifaradt a mupityergesben, vagy eljutott hozza amit az elobb mondtam neki, mert csendben van es fekszik

    de legalabb mar nem vag le sikitozos-orditos-dobalos-utok amit erek hisztit. ugy latszik ket ilyen jelenet utan rajott, hogy ez nagyon nem jon be es mivel latja, hogy a hiszti es a "nem, nekem most kell" "ezt akarok azt akarok" nalam nem hasznal 2-3 probalkozas utan fel is adja

    De nem ertem emberek ezt hogy csinaljak

    a mai nap nem tudom hanyszor gondoltam arra, hogy soha tobbe nem akarok ra vigyazni, es majdnem elbogtem magam westenben, amikor megint kitalalta pisilnie kell (majd a wc-ben hogy kakilnia, de az meg nem jon). Es a legrosszabb, hogy Dani hulye telefonjat kellett varnom, igy nem tudtam elindulni haza, csak egy oraval kesobb, es mindent le is kestunk

    a megalloban azon gondolkoztam, mindenkinek 1 hetet kene gyerekfelugyelettel toltenie, majd atgondolnia, szeretne e ezt csinalni 0-24 ben egesz eleten at

    Nincs bajom a Dorkaval, ne ersd felre

    jol tudom ot kezelni, jokat jatszunk, nevetunk, de nagyon kimerito folyton a szuksegleteit kielegiteni es megkuzdeni az akaratossagaval. (gondolom ezt nem kell mondanom) nem is ertem, hogy csinalod ezt ket gyerekkel.. a legrosszabb, hogy mig alszik (amit mar alig vartam), hirtelen nem tudom mit kezdjek magammal. inkabb felkeltenem, hogy jatszunk vagy valami. de nem ma, ez most sok volt hirtelen

     

    Sadival lehet 2 ev mulva teszek egy probat, hatha o nem lesz ilyen akaratos, de Dorka felugyelete ki van csukva 10 evre. Tuti nem vigyazok egyszerre mind a kettote, mig nem tudnak egyedul feneket torolni

    Gyorsan kezdek naplot irni, hogy ne felejtsem el ezt a hetet es minden oldalra oda irok, hogy soha tobbe

  • ne vedd már el a kedvemet smile hangulatjel még a végén azt fogom hinni h rosszul nevelem....

    Nem ez a baj, hanem egyszeruen nehez!! te vagy ket gyerek anyja, tudod jol, milyen nehez mindig figyelni, megadni neki amit akar, de kozben nevelni. amugy szerintem mar tok jol ide szokott, en is megismertem az igenyeit (nem kajaval, hanem jatszoterrel kezdeni, ket jatek kozott ra lehet venni az evesere) Ha azt akarom, hogy egyen, vele kell ennem, addig eszik, mig masok. siman megeszi azt amit nem akar, csak turelem kell hozza. ha megkerdezem miert sir altalaban nem tudja a valaszt, szoval egy kis veszelgetessel aminek a temaja a felesleges siras, hamar abba is hagyja

    Es mikor akaratos es toporzekol nem veszek rola tudomast, csak az elejen ketszer szolok neki es mondom az okot miert nem leget vagy miert csak kesobb, par alkalom alatt rajott, hogy ezzel a viselkedessel nem eri el a celjat. Ezt el is mondom neki. Igy egyre kevesbe nyul ehhez az eszkozhoz, inkabb kerlel. Nem ertem miert akarsz harmadikat, ha csak nem az ingyen tankonyv miatt:)

    vard ki a tinikort, az lesz az igazan szuper. alig varom higy fiuzni meg koncertek miatt jarjon fel es hajnalban aggodhassak merre van

    De legalabb meno tinik lesznek a gyerekeid, mert pesten buliznak, mig masok szfvaron egy lerobbant kocsmaban isszak a macifroccsot hetvegen

    azt hiszem fárasztó nap volt ez, mindenki számára :) én elmentettem, de csak h ideirhasd: soha többet :) <3 Puszi szeretés?
szólj hozzá :

A bejegyzés trackback címe:

https://dilis.blog.hu/api/trackback/id/tr217631002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

Haverok

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni...

3. oszlop

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni

süti beállítások módosítása