RSS

noname of course

írta: Sailor Zsu ; 2015.07.09. 15:20

akartam irni egy blogbejegyzést, de hirtelen már nem tudom mit irjak.. am is lassan indulnom kell a gyerekekért igy időm sincs már rá, pedig jó dolog rapet hallgatni... 

riddler - világosság

hiányoznak a barátaim, akik tényleg mellettem álltak mindenben, akikért érdemes volt kiállni. a hétvégén anyukám mondott valamit amin azóta is kattogok.... sose én vagyok a hibás mert mindig megmagyarázom h miért hibáztam... miért vagyok én ilyen? tudom h már nem tudok változni de ez csak ugyanazt fogja hozni amit eddig. jön valaki akiben megbizom, akit szeretek mint barátot, aztán összeveszünk, és elhagy. tul közvetlen vagyok, tul naiv, és mint kiderült egy szemét köcsög aki ha sarokban érzi magát visszatámad személyes dolgokkal...

 

 

" fény az kell mint a léthez az oxigén, el kell h veszitsd h biztosan tudd mit ér.."

" hogy láss a sötétben fény kell, mit érzel őirántuk soha ne feledd, bármit érsz el, hiányuk csak akkor van, ha már nincsenek kik őszintén szeretnek, hidd el ők a mindened..."

szólj hozzá :

A bejegyzés trackback címe:

https://dilis.blog.hu/api/trackback/id/tr167613064

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

Haverok

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni...

3. oszlop

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni

süti beállítások módosítása