RSS

no comment

írta: Sailor Zsu ; 2015.04.07. 22:16

rohadtul gányul érzem magam... hogy irjak le mindent ugy h közbe nem mondhatok el semmit?! hogyan???

és még téged is elveszitelek...

nem birom.. szétvet az egész. ugy érzem ebből nincs menekvés.nem tudom elfogadni ezt az egészet, és ráadásul tudom h én okoztam... nehezebb lenne ha másképp lenne illetve nem nehezebb de akkor más gondok lennének... mégis ugy érezném h a gondokbol menekvés lennél, egy hely, a nyugiszigetem. igy csak fájdalom mindkét oldalon, sehol nincs megnyugvás... egyedül akarok lenni... elmenekülni a világ elől, leülni a parton és kisirni a bánatom... a világba kiabálni mindent ugy h nem érdekel ki hallja és mit hall. sok ez nekem. nem birom, kezdek összeesni a suly alatt. "nem volt semmi"... de volt. több volt mint gondolod, mert érzelmek voltak/vannak benne.

"nézd már meg mit csinálsz?!"

"mit csinálnék? szeretem..."

10 évvel ezelőtti mondataim ma visszabaszódnak a pofámba, csak most nem tartottam ki az mellett akit szeretek. és nem tudom mit csinálhatnék. most helyre kell hoznom azt amit lehet a többivel nem szabad foglalkozni. kell egy kis idő magambafordulva... lehet be is baszok... megpróbálom piába folytani, akkor is ha tud uszni ;)

kivánj sok sikert.....

szólj hozzá :

A bejegyzés trackback címe:

https://dilis.blog.hu/api/trackback/id/tr527349256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

Haverok

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni...

3. oszlop

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni

süti beállítások módosítása