RSS

Ujra itt van... :D

írta: Sailor Zsu ; 2014.08.08. 13:41

Nagyon köszönöm a Lendület magazinnak az ajánlást, és a megkeresést!! :)

http://lenduletmagazin.hu/egy-dilis-blogja/ 

 

Nah szóval. Páromnak igaza van, rég nem irtam :) illetve irtam én csak annyira nem volt publikus hogy nem élesitettem :D dehát, nem igazán tür nyomdafestéket amit oda irtam :)

a helyzetem igazándiból nem változott, ismét átadtam magam a babavárásnak, nemsokára már jöhetnek az illatos pelenkák, édes gömbölyödő babapopsi, gödröcskés arcocskák. csak annyiban változik a helyzet, hogy hatalmas zacsi fog lógni a két lába között, a husos kis nunus helyett :D Dorka már nagyon várja a "kistesót". mindig beszélgetünk róla egy kicsit, megbeszéljük h este alvás lesz, mert a kistesó sirni fog ha kiabálunk. lányom az ártatlanok nyugalmával visszakérdez: "és anya! adsz majd neki cumit ha sir?" :D megbeszéltük hogy segiteni fog nekem, pelenkázni, etetni, öltöztetni, és h milyen jó kislány lesz, meg szófogadó... hát kiváncsi leszek mennyit használ mindez :) de azt tudom és látom hogy már most iszonyatosan várja és szereti azt a kicsi lényt akiről még azt se tudja hogy néz ki. 

voltak nálunk rokonék, egyhetes királylánnyal, hát fura dolgok ezek a gyerekek. lányom a kezébe vette Lucababát, de mivel még nem tudja tartani el is vettük tőle :) kicsivel később rám szólt h tegyem le. először csak néztem anyósra, hogy most vajon azért mondja, mert féltékeny, vagy azért mert ő szeretné fogni. én az elsőre tippeltem ahogy a család többi tagja is, majd kiderült h semmi negativ szándéka nincs a lányomnak, csak játszani szeretne a Lucussal. :) később letettük neki az ágyra, elmagyaráztuk hogy ő még nem tud menni, csak feküdni mert még nagyon pici. meg hogy vigyázni kell rá :) édes szive, megütötte a térdével a kis fejét, mire Lucus sirva fakadt. mindenki ugrott h mi a baj, de mikor később ránéztem a lányomra, ő szorult vigasztalásra :) elsirta magát, hogy ő nem akarta bántani :) tündér volt. az én okos nagylányom.

nemsoká ovis... repül az idő. egyre nagyobb lesz.. és bár nem tudom elképzelni most még hogy hogy fogom birni két gyerekkel, de valahogy biztos megoldom... csak azok a fránya anyagiak ne lennének :/ ha csak egy kicsit jobb lenne... 

és mindjárt megőrülök!! bejött két légy és nem hagynak békén!!!!! nah megyek és véget vetek a dorbézolásnak :D

puszi :)

szólj hozzá :

A bejegyzés trackback címe:

https://dilis.blog.hu/api/trackback/id/tr256587907

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

Haverok

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni...

3. oszlop

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni

süti beállítások módosítása