RSS

honfoglalás...

írta: Sailor Zsu ; 2013.11.28. 14:23

Persze természetesen hazafelé elgondolkodtam, megint... tegnap ujra kedvet kaptam zenét hallgatni. ez két év után olyan mint egy falat száraz kenyérre egy korty viz. letisztit. megujit. és élvezem. csak rá kellett jönnöm h nincs noti, nincs memkariolvasó :D hogy a picsbe lesz igy a telómon zene azt nemtom :D majd valahogy... letöltöm addig tuti aztán majd megpróbálom valahogy átvarázsolni. csak utánagondoltam, hogy igazábol normális fülesem sincs hozzá. na sebaj elvileg karira kapok telót meg olyan nagyfülest :D amibe télen se fázik a fülem :D és jó hangos... 

most hogy Dorka a héten mindig másnál dekkol örülök hogy csend van. ugyan még nem jutottam el odáig h lefürödjek, de elmosogatva már el van, és az alom is ki lett cserélve :) mostam, ágyaztam, most mehetnék teregetni de sztem megvárja a Ricsit :D 

Bolyhoska... jól összevesztünk.. érdekes h ha fasirt van náluk akkor jönnek a "kurvaanyád" üzenetek. megint csak segiteni akartam és megkaptam. faszom minek vagyok én ilyen kedves meg rendes?:D faszt. h én rá nem irok az tuti :D :'D 

egyszer fent egyszer lent, mint a lift ez igy megy.... :D

szólj hozzá :

A bejegyzés trackback címe:

https://dilis.blog.hu/api/trackback/id/tr415665672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

Haverok

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni...

3. oszlop

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni

süti beállítások módosítása