RSS

Valami valami... valami semmi...

írta: Sailor Zsu ; 2013.09.22. 00:25

dsc00698_1379801440.jpg_1632x1224

Leveskockaevés.

Éjféli telefon.

Depresszió.

Kicsit későn jött. azt szokták mondani a szülés után esnek depresszióba a nők. hát én két évvel utána lettem az. gyereket akartam. hát menstruációt kaptam. nem vagyok terhes. és megint ott tartok hogy valószinü nem is lehetek. Dorka ajándék. az én rosszkor jött ajándékom. mért pont ő? mért pont akkor? mért pont tőle? mért pont nekem? ki vagyok én? kivagyok... én... ha tudnám.. és egyáltalán mit akarok? hová tartok? ki tudja.. tudom, nekem kéne, de nekem ez már nem megy. egy szimpla sims telepités (összes kieg) is már egy hete tart nálam... nem tudom mi van velem. valaki rángasson fel...

szólj hozzá :

A bejegyzés trackback címe:

https://dilis.blog.hu/api/trackback/id/tr365527936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

Haverok

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni...

3. oszlop

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni

süti beállítások módosítása