RSS

...

írta: Sailor Zsu ; 2010.07.05. 22:37

valahogy mindig rá kell jöjjek h az emberek szemetek... mindig van valami amin fel tom huzni az agyam, és mindig van valami amit jogtalannak érzek magammal szembe. nemtom ha én nem vok bunko másokkal akk ők miért ilyenek velem? és nem kedves Márton, itt nem csak konkrétan rád gondolok! amikor utoljára beszéltem Balázzsal az se volt épp kedves beszélgetés. de persze vehetném Verát is aki bekevert alám, aki miatt szakitott velem a Balázs, vagy bárki mást vehetnék... pl Timit is aki azt hiszi h attol még mert nem a legjobb barátnőm, már nem is szeretem, és h nem is fontos nekem. de persze az emberek már csak ilyenek. bár akkor én nem tudom mi vagyok ha nem ember. valahogy nem érzem idevalonak magam. nem tom nem találom a helyem.

kerestem ma magamnak tetkónakvalót google-n de semmi olyan ami hogyismondjam.. megfogott volna.. pedig nagyon szeretnék még vmi szépet. mondjuk még a sajátomat is meg kell csináltatni ujra, dehát ahhoz lelki erő kell meg egy időpont:D am nemtom mit szeretnék neki kéne ülnöm rajzolni és akkor lehet kijönne vmi érdemleges. augusztusban remélhetőleg marad lovém, akkor mek Poklosihoz és csináltatok piercinget magamnak. nyelvembe meg számba középre karikát. de persze lehet h addig meggondolom magam és csak nyelv lesz belőle. de nemtom nagyon szeretnék középre karikát... :$

baromi meleg van. csak lenne már 17.e. mek agárdra, és ha Csabit is elengedik akk megtartjuk a szülinapját. érdekes lesz az egyszer tuti. Ricsi meg Csabi lent agárdon egy társasággal? sőt... ha Gerda is jön meg Timi is.. nah az még egy szép párositás. de nembaj, ugyse fog ugy összejönni ahogy szeretném:( mindig ez van. pedig olyan jo lenne egyszer ugy nagy társasággal lemenni meg minden annyira jo lenne és nem értem mér nem tom rendesen megszervezni... fasz kivan. mindenki mondja h jo persze jövök, azt egy 4nap után mondom megint akk jön a kérdés: mért mi lesz 17én? há bazz FÜRDÉS!! meg PARTY!! meg VIZIPIPA! meg AGÁRD!!! mi lenne. csak végre szeretném egyszer jol érezni magam, olyan emberek között akarok lenni akik szeretnek, akiket énis szeretek és végre egyszer nem akarok semmilyen szarral foglalkozni csak jol akarom érezni magam, és nem gondolkozni hanem csak lenni.

anime amv-ket nézek, lassu és csöpögös zenékkel és közben msnezek Valentinnel... nemtom időnkként fura érzések kavarognak bennem. ez az utobbi lassan 4 honap Csabi nélkül kicsit nemistudom milyen volt.. mint Bellának az a fél év Edward nélkül. valahogy nem emléxem semmire. és mikor felébredtem megint lyukat ütöttek rajtam. végre ugy éreztem van valaki akivel majd sikerül... ahj mindegy. nem tartozik ide. v nemtom. talán azért irok blogot..? szal Balázs. de nem nyafogok már senki miatt. nem akarok. valahol megbántam h összejöttem vele, de nem azért mert szar volt v ilyesmi, hanem azért mert most nem vagyunk joba. mert... nemistudom miért. és Valentin... barátok vagyunk. legutobb mikor szemtől szemben voltunk még láttam a szemében valamit abbol amit érez/érzett irántam. a gyötrödést h ő maga sem tudja mit akar. vagy h mit kéne akarjon. h meddig mehet el, és h nem ment e már igy is tul messzire. és tudom azt h ez az amit mindig is látni fogok benne, a gyötrödést, de már koránt sem ugy mint rég. "tulléptem rajta".. talán egyszer majd minden helyreáll, de soha nem lesz olyan mint régen. elveszitettem mindent ami/aki fontos volt nekem... Fister, Tálai, Tibi, Anna, Csabi, Marci, Balázs, Timi, barátok, és azok akikből több is lehetett volna... már háromszor egészitettem ki a listát... sorban gondolom végig az életem és rá kell jöjjek h mennyi mindent vesztettem... és sajnos ez mind olyan veszteség ami nem hiszem h fog változni :S nem tom most mért lett ennyire nosztalgikus és szar hangulatom de bánom a multam. ha tehetném ujrakezdeném. ez itt a mélypont de talán még van lejjebb.. nemtom. azt tom h most nagyon lent vok:S

asszem abbahagyom.. nézek még két klipet youtube-on, aztán elmek kockulni. jol felkurom az agyam aztán nemtom... elfekszem aludni. akkor legalább kinyithatom az ablakot mer igy baszott meleg van... mindegy. jo8 kedves mindenki..

am aki olvassa a blogom hagyjon már vmilyen "kézjegyet" magárol. csak h legalább tudjam ki volt itt:D

nah pusz mindenkinek. jo8

 

ui.: CSOKIHIÁÁÁÁNY!! ettől vok én ilyen hülye :D:P

2 hozzászólás :

A bejegyzés trackback címe:

https://dilis.blog.hu/api/trackback/id/tr122132078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ValentEin 2010.07.05. 22:52:51

itt jártam... keltem...
Tanulj a tefnapból,
Élj a mának, és
Reménykedj a holnapban^^
(Albert Einstein)

pacs63 2010.08.01. 14:14:20

Én is elolvastam. Elolvastam mindet... és sokmindent megértettem... de sajnos ezen csak te tudsz segíteni. Mi csak tanácsot adhatunk. Szeretlek

Keresel valamit?

Az alábbi form segítségével kereshetsz a site-on:

Így se? Értesíts egy kommentben, hogy utánajárhassunk!

Haverok

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni...

3. oszlop

Ezt a sablon.html-ben lehet szerkeszteni

süti beállítások módosítása